Lad os passe dine telefoner!

Vi har gjort det nemt at være til stede for dine kunder!

Ønsker du mere tid til fordybelse i dine igangværende opgaver og ønsker du at være til stede for dine kunder, selvom du er optaget af møder, kurser eller andet?

Så er vores telefonpasning den rette løsning for dig!

Vi giver alle dine kunder og potentielle kunder den bedste service og er til stede ved telefonen på dine vegne, når du er optaget af andet arbejde.

Vi lægger stor vægt på det personlige samarbejde med dig. Derfor sørger vi for, at vores voksne nordjyske medarbejdere har godt kendskab til din virksomhed, så de kan svare dine kunder bedst muligt.

Disse fordele opnår du ved et fast samarbejde med os!

  • Vi dækker dine behov for telefonservice, om det er at tage imod besked, viderestille opkald eller booke aftaler på dine vegne. 
  • Vi afregner i faste månedlige beløb, så du kan budgettere med udgiften. 
  • Du er sikret, at kunden aldrig ringer forgæves og vælger konkurrenten, fordi du ikke har tid til at besvare opkaldet. 

Sådan fungerer et samarbejde med os!

Vi har gjort det nemt at overskue, hvad du får for pengene og har derfor også en fast månedspris til vores forskellige ydelser. Vores samarbejde kommer til at forløbe som beskrevet nedenfor:

Forud for opstart modtager du et spørgeskema med spørgsmål, der hjælper os med at lære dig og din virksomhed at kende, så vi kan modtage dine opkald professionelt.

Derefter modtager du et specielt nummer fra os, som du skal viderestille dit nummer til via jeres teleselskab.

Fælles for vores ydelser er, at vi som udgangspunkt besvarer alle opkald, du af en eller anden årsag ikke selv kan besvare. Det betyder konkret, at vi tager telefonen, når du i en kortere periode er fraværende, som eksempel ved et møde, kursus eller af en behandling.

Hvis der er behov for telefonpasning fast i en længere periode, som ved ferie, sygdom eller anden længerevarende fravær har du mulighed for at tilkøbe denne ydelse på dags basis.

I alle vores abonnementer tager vi imod besked fra dine kunder, når du ikke har mulighed for at svare. Beskeden giver vi videre til dig, så du selv har mulighed for at følge op på henvendelsen.

Basis abonnement

  • Vi tager imod de opkald du ikke selv kan besvare
  • Vi videregiver besked fra kunden til dig på SMS og- eller mail
Pris 800,- eks moms pr. måned, op til 100 opkald

Basis plus abonnement

  • Vi tager imod de opkald du ikke selv kan besvare
  • Vi videregiver besked fra kunden til dig på SMS og- eller mail
  • Vi viderestiller opkald til relevant ledige medarbejder
Pris 1300,- eks moms pr. måned, op til 100 opkald

Booking abonnement

  • Vi tager imod de opkald du ikke selv kan besvare
  • Vi videregiver besked fra kunden til dig på SMS og- eller mail
  • Vi booker tid for kunden i dit booking system
Pris 2500,- eks moms pr. måned, op til 100 opkald

Booking plus abonnement

  • Vi tager imod de opkald du ikke selv kan besvare
  • Vi videregiver besked fra kunden til dig på SMS og- eller mail
  • Vi booker tid for kunden i dit booking system
  • Vi viderestiller til relevant ledige medarbejder
Pris 3000,- eks moms pr. måned, op til 100 opkald

Ekstra tilkøb ved ferie, fri eller sygdom

Hvis du har et behov for at få passet din telefon ved længere tids fravær, har du mulighed for at tilkøbe fuld telefonservice på dagsbasis for 500,- eks moms.

Servicen er et tilkøb til et allerede eksisterende abonnement og dækker ved ferier, sygdom eller andet længerevarende fravær, hvor du ikke selv har mulighed for at tage telefonen.
Kim Ahm Nørgaard
Klinisk Tandteknik
Jeg kan kun sige mit samarbejde med JobConnection er noget af det bedste jeg har gjort, det har lettet min hverdag betragteligt, da jeg ikke længere skal tænker på om telefonen bliver besvaret, førhen var det et stress punkt i løbet af dagen som nu er afhjulpet til fuldt tilfredshed. Meget søde og kompetente ”telefon passere” som er rigtige gode til at håndtere mine ofte ældre patienter. Jeg kan varmt anbefale JobConnection.
Kim Palm
Vejle sportsmassage
Da jeg ikke selv i løbet af dagen har tid eller mulighed for altid at tage telefonen, så omstiller jeg telefonen til JC som tager den for mig. Det har betydet at mine kunder kan få en tid med det samme og ikke ringer videre til en anden behandler. (JC har adgang til mit booking system og kan lægge kunderne ind hvor der er ledige tider). Hvis så kunden ønsker at snakke med mig, så har JC sendt mig en sms og jeg har mulighed for at hurtigt at ringe til kunden.
Hanne Laursen
Ry Fysioterapi
Der sidder en flok gæve nordjyske piger i JobConnection Aalborg, de tager telefonen for Ry fysioterapi, når jeg har fri/ferie. Vi har et fantastisk godt samarbejde , der er kun ros tilovers, både fra Ry fysio og patienterne, de er altid venlige, imødekomne og hjælpsomme. De kan kun anbefales til enhver arbejdsplads